پاورپوینت روابط عمومی ورزشی 3 - دانلود مستقیم
دانلود پاورپوینت روابط عمومی ورزشی 3 در 96 اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد.
فصل 9
ارتباطات در مواقع بحرانی
فصل 10
شیوه های تماس مستقیم
فصل 11
تدارک و حمایت ازبرنامه های خیریه
فصل 12
کاربرد اینترنت در روابط عمومی ورزشی
فصل 13
ارتباط با مخاطبین درون سازمانی
فصل 14
ارتباط با مخاطبین برون سازمانی
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت روابط عمومی ورزشی 3 ،چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 3
روابط عمومی و بحران
دو دسته روابط عمومی
.1آنهایی که با بحران رو برو نشده و مطمئناً روبرو خواهند شد
.2آنهایی که با بحران روبرو شدهاند و احتمالاً دوباره نیز روبرو خواهند شد.
شرایط بحرانی همیشه در ورزش وجود دارد
سازمان های ورزشی نسبت به بسیاری از بحرانها آسیب پذیر هستند
حتی جامعترین طرحهای مدیریت و کنترل خطر قادر به مقاومت در برابر همه بحرانهای احتمالی نیست.
لزوم آمادگی رویارویی با بحران :
.1توجه به راه هایی برای پیش بینی بحرانهای احتمالی
.2 طراحی برنامه های مواجه با بحران
.3 اقدامات لازم بعد از بحران
محتوای اسلاید 27
روشهایی برای نگارش متن سخنرانی موثر
سخنرانیها :معمولا شامل 3 جزء اصلی مقدمه، بدنه اصلی و نتیجهگیری
مقدمه بهترین فرصت سخنران به منظور جلب توجه مخاطب میباشد. مقدمه باید مقدمات مطالب بدنه اصلی سخنرانی را فراهم کند.
شیوههای متداول برای آغاز سخنرانی شامل داستان های بامزه، داستان های شخصی، سوالات جالب و جملات زیبا میباشد.
در بدنه موضوع اصلی باید به طور کامل شرح و بسط پیدا کند. سخنران و مخاطبین باید بدانند کجا میروند (پیام اصلی) و چگونه باید به آنجا برسند (تشکیل بدنه اصلی).
نویسنده باید در مورد اینکه چه وقت سخنرانی به پایان میرسد نیز آگاه باشد. چنانچه سخنران از مخاطبین میخواهد کاری انجام دهند باید در نتیجهگیری مشخص شود.
محتوای اسلاید 37
مزایای برنامههای خیریه
.1نمایش مسوولیت اجتماعی
.2 بهبود تصویر ذهنی
.3 بهبود جامعه
.4 تماس با مخاطبین گوناگون
.5 رشد بازیها
.6 کسب منافع مالیاتی
.7 ایجاد درآمد
محتوای اسلاید 55
اینترنت و سازمان های ورزشی
.1قابلیت دسترسی بالا به وب و افزایش حجم مخاطبین مختلف
.2آسان تر کردن امکان دسترسی به اطلاعات سازمانی با وب سایت ها
.3امکان فروش اینترنتی
.4توانایی پوشش موضوعات به شکل های مختلف فراتر از متن و به همراه صدا، تصویر، گرافیک و انیمیشن
.5امکان خرید بلیت و انتخاب صندلی دلخواه در بهترین نقطه دید
.6دوربین های وب( وب کم ها) می توانند امکان تماشای آخرین وضعیت استادیوم ها را برای بازدیدکنندگان فراهم کنند.
.7پخش زنده صوتی و تصویری بسیاری از بازی ها
.8فرصت برگزاری جلسات و مذاکره از طریق چت روم و وبکنفرانس
محتوای اسلاید 89
مدیریت روابط حامی مالی یا اسپانسر
حامیان مالی= منبع مالی مهمی برای سازمانها و رویداد های ورزشی
گاهی عامل بشردوستی، محرک برخی از اسپانسرها با هدف تجاری است
اسپانسرها با انتظار بازگشت سرمایه و سود وارد این توافقات می شوند.
روابط اسپانسرها دارای شرایط و مشخصات مشابهی، چون حقوق مشتری، رضایتمندی، خدمات و حفظ مشتری است.
جمعآوری دادهها و اطلاعات درباره اسپانسرها برای:
.1 ایجاد روابط طولانی مدت و سازنده
.2 آگاهی و اطلاع از منافعی که جستجو می کنند
.3آگاهی از این که چه موقع برای ارایه پیشنهاد مناسب است
پاورپوینت روابط عمومی ورزشی
وظایف روابط عمومی در هیات ورزشی
تحقیق روابط عمومی در ورزش
اهداف روابط عمومی در تربیت بدنی
وظایف روابط عمومی هیات های ورزشی
شرح وظایف روابط عمومی ورزشی